مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-18سياسي

آغاز رای گیری در دو هزار و 299 شعبه اخذ رای سیستان و بلوچستان


رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: دو هزار و 299 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای انتخابات پیش رو در سراسر سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ابوذر کوثری با بیان اینکه فرایند رأی گیری در سراسر سیستان و بلوچستان همزمان با کشور رأس ساعت هفت صبح آغاز شد، اظهار داشت: دو هزار و 299 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای انتخابات پیش رو در سراسر سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد صندوق های در نظر گرفته شده برای انتخابات 30 درصد شعبه های شهری و 70 درصد شعبه های روستایی هستند، افزود: در مجموع 42 درصد این شعبه ها ثابت و 58 درصد نیز سیار است.

رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 85.

5 درصد صلاحیت داوطلبان شهری سیستان و بلوچستان تأیید شده است، گفت: 98 درصد صلاحیت داوطلبان حوزه روستایی استان نیز تأیید شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 12 نفر از تأیید صلاحیت شدگان در هیأت نظارت شهرستان و اجرایی، در هیأت نظارت مرکزی رد صلاحیت شدند، گفت: تعداد واجدان شرایط رأی دادن در سراسر استان یک میلیون و 680 هزار و 508 نفر است.

کوثری با اشاره به شمار رأی اولی های سیستان و بلوچستان در انتخابات 1400 تصریح کرد: در این دوره 73 هزار نفر رأی اولی در استان برای نخستین بار در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رای گیری در دو هزار و 299 شعبه اخذ رای سیستان و بلوچستان

آغاز رای گیری در دو هزار و 299 شعبه اخذ رای سیستان و بلوچستان