مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-18سياسي

آمادگی کامل تیم های پشتیبانی برای رفع مشکلات احتمالی در شعب اخذ رای


مسئول هیات نظارت بر انتخابات در خراسان رضوی از امادگی کامل تیم های پشتیبانی جهت برطرف کردن اشکالات فنی در شعب اخذ رای استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول هیات نظارت بر انتخابات در خراسان رضوی از امادگی کامل تیم های پشتیبانی جهت برطرف کردن اشکالات فنی در شعب اخذ رای استان خبر داد.

محمدکمال سرویها امروز در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: فرایند انتخابات در هیات نظارت استان مرحله به مرحله پیگیری می شود و تعامل حداکثری و بسیار گرم و خوبی را با هیات اجرایی داریم.

طبق روال همه ساله پیش از آغاز رای گیری در ستاد انتخابات استان حضور پیدا می کنیم و امروز نیز شاهد این بودیم که تمهیدات لازم انجام شده و برای اخذ رای آمادگی وجود دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم که در تمام استان مشکلی پیش نیاید، اگرچه طبیعی است و می دانید که چون دستگاه های صندوق الکترونیک در امر رای گیری شوراهای اسلامی شهر را داریم و تیم های پشتیبانی ما در این حد گسترده کار نکردند، مقداری باید آمادگی خود را بیشتر کنند.

ان شالله کارها خوب انجام می شود و مشکلی پیش نمی آید.

سرویها در رابطه با عدم بازگشایی برخی شعب پس از ساعت 7 صبح و اطلاع نداشتن شعب از اینکه کدام صندوق مرتبط با کدام انتخابات است، افزود: این موضوع مرتبط با دستگاه احراز هویت است و اگر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل تیم های پشتیبانی برای رفع مشکلات احتمالی در شعب اخذ رای

آمادگی کامل تیم های پشتیبانی برای رفع مشکلات احتمالی در شعب اخذ رای