مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-18پزشكي

نظارت جدی بر اجرای پروتکل های بهداشتی انتخابات در قم


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پروتکل های بهداشتی انتخابات 1400 در حوزه های انتخاباتی استان قم تحت نظارت جدی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نرگس جعفری افضل اظهار کرد: پروتکل های تهیه شده بر نظارت مسایل بهداشتی انتخابات توسط از بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای در نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات 1400 در شعبه های اخذ رای گفت: نیروهای هلال احمر نیز برای نظارت بیشتر بر رعایت پروتکل ها همکاری خواهند کرد.

جعفری افضل افزود: تاکنون تمامی حوزه های انتخاباتی در ارتباط با رعایت پروتکل های بهداشتی تحت نظارت و بازرسی قرار گرفته است، ضمن اینکه یک روز قبل از انتخابات و روز انتخابات بازرسی های کامل تری انجام می شود.

وی درباره ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی انتخابات 1400 اظهار کرد: بر اساس این پروتکل ها، صندوق های اخذ رای باید با فاصله بیش از 2 متر با اولویت فضای باز انجام شود و در صورت عدم امکان در فضای باز، محل های رای گیری باید از تهویه لازم برخوردار باشد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گندزدایی ابزار و ادوات در شعبه های اخذ رای را از دیگر پروتکل های مهم عنوان کرد و افزود: رای دهندگان حتما باید خودکار شخصی داشته باشند، قبل و بعد از رای دادن از مواد ضد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر اجرای پروتکل های بهداشتی انتخابات در قم

نظارت جدی بر اجرای پروتکل های بهداشتی انتخابات در قم