مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 02:502021-06-17ورزشي

به بهانه VAR دوباره میزبانی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی سلب می شود؟


درصورت عدم برگزاری مسابقات بصورت متمرکز و تصمیم به برگزاری رقابت ها در زمین تیم های میزبان از سوی فیفا و ای اف سی ، فدراسیون فوتبال ایران هم ناچار به تهیه و نصب داور ویدئویی استاندارد خواهد بود.

- طبق پیش بینی ها و با توجه به حساسیت مسابقات، گفته شده که کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است در دور پایانی مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2022 از کمک داور ویدئویی استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 که 12 تیم قاره کهن در آن حضور خواهند دارند، از فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهد شد، مسابقاتی که قرار است از ماه سپتامبر (شهریور) آغاز شوند و چهار نماینده مستقیم در کنار یک تیم برای حضور در پلی آف آسیا در جام جهانی قطر را معرفی کند.

استفاده از این فناوری برای اولین بار از مرحله یک چهارم نهایی به بعد مسابقات جام ملت های آسیا 2019 امارات صورت گرفت.

همچنین فصل گذشته از VAR از بازی های مرحله یک چهارم نهایی به بعد لیگ قهرمانان آسیا هم استفاده شد اما نکته اینجاست که هیچکدام از رویدادها تا امروز به میزبانی کشورمان نبوده و اگر قرار باشد تیم ملی پنج بازی را طبق حق خود در خاک ایران برگزار کند، از همین حالا باید زنگ خطر را شنید و بهانه دست شیخ سلمان و یارانش نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه VAR دوباره میزبانی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی سلب می شود؟

به بهانه VAR دوباره میزبانی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی سلب می شود؟