مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 20:052021-06-17سياسي

678 شعبه اخذ رای به شعب اخذ رای آذربایجان غربی افزوده شد


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: در این دوره از انتخابات به دلیل شیوع بیماری کرونا 678 شعبه اخذ رأی نسبت به انتخابات گذشته افزوده شده شده است.

- قنبر کریم نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر فراهم سازی زمینه های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار کرد: همه ما باید در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تلاش کنیم چرا که حضور مردم ضامن انقلاب و نظام است و آینده کشور و امنیت کشور را تضمین کرده و ایجاد قدرت و بازدارندگی می کند.

وی با بیان اینکه بازرسان انتخابات باید با بازرسی سالم و قاطع موجب تضمین سلامت انتخابات و مشروعیت و مقبولیت آن باشند، ادامه داد: هیئت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آذربایجان غربی بر اساس وظایف و اختیارات قانونی و به منظور حصول اطمینان از اجرای صحیح قانون انتخابات و صیانت از آرای مردم شریف و متدین آذربایجان غربی، از 24 ساعت قبل از روز اخذ رأی بازرسان ویژه خود را به شهرستان های تابعه اعزام کرده است.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آذربایجان غربی افزود: این بازرسین تا پایان مرحله اخذ رأی و اعلام نتیجه با بررسی کلیه فعالیت های مرتبط با برگزاری انتخابات اعم از فعالیت های هیئت های اجرایی، نظارتی و غیره گزارش هایی تهیه و به هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

678 شعبه اخذ رای به شعب اخذ رای آذربایجان غربی افزوده شد

678 شعبه اخذ رای به شعب اخذ رای آذربایجان غربی افزوده شد