مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 17:102021-06-17سياسي

بهره برداری از10 هزار هکتار شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی در قالب آب های مرزی


رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بهره برداری از10 هزار هکتار شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی در قالب آب های مرزی است در روزهای آینده افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی امروز در دیدار با علیه السلام، به فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی ( ره) اشاره کرده و افزود: به فرمان ایشان جهادسازندگی در 27 خرداد سال 1358 تاسیس شد و این روز همواره یادآور رشادت ها، دلاوری ها و فداکاری های جهادگران خواهد بود چرا که پس از تشکیل جهاد سازندگی و اقدامات این سازمان چهره کریه و ناپسند فقر و محرومیت در مدت زمان کوتاهی از روی روستاها رخت بربست و امروز جهاد کشاورزی بعد از 40 سال دنباله رو جهاد سازندگی بوده و برای محرومیت زدایی تلاش می کند.

وی به اقدامات جهادسازندگی درطول خدمت به جامعه و روستاییان اشاره کرد وگفت: ساخت مدارس، احداث وتوسعه راه ها، تامین آب شرب، بهداشت وتامین برق و مخابرات در روستاها ازاقدامات همیشه به یادماندنی جهادسازندگی می باشد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: جهاد سازندگی در دوران جنگ و 8 سال دفاع مقدس همواره در پی حفظ جان مردم بوده و اقدامات اثر گذاری در بخش سازندگی انجام دادند و لقب سنگرسازان بدون سنگر را از بنیانگذار کبیر انقلاب  به خود اختصاص دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از10 هزار هکتار شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی در قالب آب های مرزی

بهره برداری از10 هزار هکتار شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی در قالب آب های مرزی