مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-17سياسي

تشکیل 10 پرونده تخلفات انتخاباتی در همدان


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای انتخابات سال 1400 در استان همدان گفت: تاکنون 10 پرونده تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است.

- ایسنا/همدان رییس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای انتخابات سال 1400 در استان همدان گفت: تاکنون 10 پرونده تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تیم هیئت بازرسی در سراسر استان تشکیل شده است، افزود: یک هییت سه نفره در مرکز استان، 10 سربازرس در 10 شهرستان و برای هر 15 صندوق یک بازرس در کل استان وجود دارد.

وی ادامه داد: با وجود عدم همکاری مجریان با سیستم بازرسی استان و در اختیار نگذاشتن هیچ گونه امکانات، این هیئت سعی کرد با حداقل امکانات حداکثر پوشش را در استان داشته باشد تا از رأی و حقوق مردم و کاندیداها حفاظت شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فردا هیئت های بازرسی و نظارت در سطح گسترده در استان فعالیت می کنند، علاوه بر این ناظران در تمامی صندوق ها مستقر شده اند و مراقبت هایی نیز در اطراف شعب انجام می شود که تخلفاتی شکل نگیرد.

فلاحی در ادامه درباره نوع تخلفات 10 پرونده انتخاباتی در استان همدان، اظهار کرد: این کاندیداها ضوابط و قوانین را در تبلیغات رعایت نکردند و تبلیغات غیرمعمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 10 پرونده تخلفات انتخاباتی در همدان

تشکیل 10 پرونده تخلفات انتخاباتی در همدان