مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-17اقتصادي

طرح نگه داری از چراغ های راهنمایی راه های استان در حال اجرا است


رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: در قالب یک قرارداد به ارزش 18 میلیارد ریال طرح نگهداری از پنج هزار و 800 پایه سیستم روشنایی و 600 چراغ راهنمایی راه های استان در حال اجرا است.

- ایسنا/قم رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: در قالب یک قرارداد به ارزش 18 میلیارد ریال طرح نگهداری از پنج هزار و 800 پایه سیستم روشنایی و 600 چراغ راهنمایی راه های استان در حال اجرا است.

​ جعفر اویسی در جمع خبرنگاران افزود: در راستای افزایش ضریب بهره وری و صیانت از تجهیزات ایمنی ، قرارداد نگهداری از سیستم های روشنایی و چراغ های راهنمایی واقع درسطح راه های استان منعقد شد.

وی افزود: با توجه به گستره وسیع سیستم های روشنایی و همچنین تعداد چراغ های راهنمایی واقع در سطح راه های استان و ضرورت بهره وری حداکثری و صیانت از تجهیزات مربوطه، همه ساله قراردادی درقالب نگهداری از این تجهیزات منعقد می شود.

اویسی خاطرنشان کرد: در همین راستا، قرادادی به منظور نگهداری و به روز رسانی پنج هزار و 800 پایه روشنایی و 600 چراغ راهنمایی چشمک زن واقع درسطح راه های استان، به مدت یکسال، بسته شد.

وی میزان اعتبار ابلاغی جهت انعقاد این قراداد را بالغ بر 18 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: اعتبارمورد نیاز از محل درآمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نگه داری از چراغ های راهنمایی راه های استان در حال اجرا است

طرح نگه داری از چراغ های راهنمایی راه های استان در حال اجرا است