مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-17سياسي

بیمارستان 218 تختخوابی مادر قم به بهره برداری رسید


با سخنرانی ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری و با حضور جمعی از مسوولان استانی بیمارستان تخصصی 218 تختخوابی مادر در شهرک پردیسان قم روز پنجشنبه به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

- ایسنا/قم با سخنرانی ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری و با حضور جمعی از مسوولان استانی بیمارستان تخصصی 218 تختخوابی مادر در شهرک پردیسان قم روز پنجشنبه به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در این آیین اظهار داشت: با کشف دو مورد اولیه ویروس کرونا برای اولین در ایران در استان قم مجموعه بهداشتی و درمانی با نوعی شوک و غافلگیری غیرمنتظره روبه رو شد.

وی افزود: یکی از نقاط مثبت بروز بیماری کرونا در این استان، تبدیل کردن همزمان تهدید به فرصت و تکمیل زیرساخت های درمانی قم مانند بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بیمارستان مادر بود.

بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم در هشت طبقه ساخته شده است؛این بیمارستان 230 تخت خوابی، 6 اتاق عمل با 26 تخت مجهز و مدرن، 16 تخت اورژانس، 182 تخت بستری، 15 تخت آی سی یو، 8 تخت سی سی یو، 6 تخت PICU و 4 تخت آی سی یو نوزادان دارد.

به گفته وی، با بهره برداری از بیمارستان مادر و امیرالمومنین(ع) طی یک سال گذشته 450 تخت به ظرفیت تخت های درمانی استان قم افزوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 218 تختخوابی مادر قم به بهره برداری رسید

بیمارستان 218 تختخوابی مادر قم به بهره برداری رسید