مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-17سياسي

جوکار: لزوم حمایت ویژه مجلس از گردشگری در قانون بودجه 1400


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر این که بافت تاریخی یزد باید حتما شناسنامه دار شود، از حمایت خاص و ویژه مجلس از گردشگری در قانون بودجه 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار عصر امروز در جریان دیدار با جمعی از فعالان صنایع دستی استان با اشاره به نکات مطرح شده و مشکلات این صنف، اظهار کرد: صنعت گردشگری در کشور ما صنعت نوپایی است و کمتر از آن توانستیم بهره برداری کنیم وگرنه این صنعت وجوه متعددی در حوزه اقتصاد دارد.

وی با تاکید بر این که صنعت گردشگری می تواند یک صنعت اقتصاد پایه برای کشور به حساب آید افزود: گردشگری با خود ارز آوری، ایجاد اشتغال را به دنبال دارد و خیلی از کشورهای دنیا 20 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را به گردشگری اختصاص داده اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شواری اسلامی با بیان این که این موضوع در ایران تنها سه و هشتم دهم درصد و بسیار ناچیز است، گفت: ما علاوه بر یزد در نقاط مختلف کشور هم فرصت ها و ظرفیت های ارزشمندی داریم و به دلیل بهره مندی از آثار تاریخی و طبیعی گرانب هایی، می تواند فرصت های بسیار کامل شکل نگرفته و شاید بودجه ها و اعتباراتی که در قانون بودجه در نظر گرفته شده به خوبی برای آن تبیین نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: لزوم حمایت ویژه مجلس از گردشگری در قانون بودجه 1400

جوکار: لزوم حمایت ویژه مجلس از گردشگری در قانون بودجه 1400