مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-17سياسي

برخورد بدون اغماض با تخلفات انتخاباتی در دماوند


فرماندار دماوند با اشاره به برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی در این شهرستان گفت: هیچ گونه اغماضی در این خصوص در دماوند صورت نخواهد گرفت.

- ، مهدی حیدری، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث امنیت انتخابات، این موضوع در کمیته های امنیتی و شورای تأمین با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است؛ رسیدگی به تخلفات انتخاباتی بر عهده دستگاه قضا، دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی است و هیچ گونه اغماضی در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

حیدری با تاکید بر اهمیت آماده باش کامل دستگاه های خدماتی و شهرداری ها گفت: این دستگاه ها با تمام توان، تا زمان اعلام پایان انتخابات در آماده باش کامل قرار دارند.

فرماندار دماوند بیان داشت: امید است با اجرای انتخابات سالم و حضور پرشکوه مردم، برگ زرین دیگری بر تاریخ انتخابات کشور و شهرستان دماوند افزوده و با انتخاب فرد اصلح، به عزت و سرافرازی این مرز و بوم بیافزاییم.

وی برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم عزیز با هر نگاه سیاسی که دارند باید این اصل را قبول کنند که ملت ایران دشمن دارد و این دشمن خیر ملت را نمی خواهد و از همین رو باید در برابر دشمنی که خواری و خفت ما را می خواهد ایستادگی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد بدون اغماض با تخلفات انتخاباتی در دماوند

برخورد بدون اغماض با تخلفات انتخاباتی در دماوند