مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-17سياسي

دعوت از مردم آذربایجان غربی برای شرکت در انتخابات 28خردادماه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، نمایندگان مردم این استان در خبرگان رهبری، نهادها و دستگاه های اجرایی از مردم برای حضوری دشمن شکن و وحدت آفرین در انتخابات 28 خرداد دعوت کردند.

- ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به همراه نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه سراسر کشور از مردم آذربایجان غربی دعوت کرد تا با حضور حداکثری برای پیشرفت، اعتلا و اقتدار ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد 1400 شرکت کنند.

نمایندگان مردم این استان نیز در مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه و انقلابی آذربایجان غربی برای شرکت در انتخابات فردا 28 خرداد دعوت کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم در بیانیه ای عموم مردم غیور این استان را برای شرکت در انتخابات فردا دعوت کرد.

ائمه جمعه و جماعات آذربایجان غربی، قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام، قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش، لشکر 3 نیروی مخصوص حمزه علیه السلام، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، دادگستری کل آذربایجان غربی، دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی، نیروی انتظامی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دقاع مقدس، شورای روحانیت، کانون مداحان، مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، اداره کل فرهنگ و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم آذربایجان غربی برای شرکت در انتخابات 28خردادماه

دعوت از مردم آذربایجان غربی برای شرکت در انتخابات 28خردادماه