مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-17ورزشي

شروع خوب و پایان بد؛ چهارمین باخت پیاپی شاگردان آلکنو+ عکس و آمار


ملی پوشان والیبال ایران در دوازدهمین بازی خود در لیگ ملت های والیبال 2021 امروز (پنج شنبه) به مصاف اسلوونی رفت واین دیدار با نتیجه 3 بر 1 به سود اسلوونی به پایان رسید.

- تیم های والیبال ایران و اسلوونی امروز از ساعت 18:30 در آخرین روز از هفته چهارم رقابت های لیگ ملت های والیبال به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود اسلوونی به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران؛ میلاد عبادی پور، رضا عابدینی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی مقابل اسلوونی به میدان می رود.

ست اول؛ 25 بر 14 به سود ایران در شروع ست نخست، ملی پوشان ایران موفق شدند با دفاع های کم نقص 5 اختلاف امتیاز را در بازی ایجاد کنند تا نخستین زمان استراحت فنی با برتری 8 بر 3 ایران همراه شود.

بازی هماهنگ و بدون اشتباه ملی پوشان ایران اختلاف امتیاز را در ادامه افزایش داد و دومین زمان استراحت فنی نیز با برتری 16 بر 5 شاگردان الکنو همراه شد.

در نهایت تیم ملی ست نخست را با برتری قاطعانه 25 بر 14 پشت سر گذاشت.

ست دوم؛ 25 بر 20 به سود اسلوونی بر خلاف ست نخست در ست دوم این حریف بود که اختلاف امتیاز برتری را از آن خود کرد و نخستین زمان استراحت فنی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع خوب و پایان بد؛ چهارمین باخت پیاپی شاگردان آلکنو+ عکس و آمار

شروع خوب و پایان بد؛ چهارمین باخت پیاپی شاگردان آلکنو+ عکس و آمار