مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-17ورزشي

برتری اوکراین مقابل سیاه گوش ها / تلاش مقدونیه جواب نداد + عکس و ویدیو گل ها


تیم ملی اوکراین در رقابت های جام ملت های اروپا امروز از ساعت 17:30 به مصاف رفتند و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود اوکراین به پایان رسید.

- برتری اوکراین مقابل "سیاه گوش ها"/ تلاش مقدونیه جواب نداد + عکس و ویدیو گل ها تیم ملی اوکراین در رقابت های جام ملت های اروپا امروز از ساعت 17:30 به مصاف رفتند و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود اوکراین به پایان رسید.

گروه ورزشی جی پلاس ؛ تیم های ملی اوکراین و مقدونیه امروز (پنج شنبه) از ساعت 17:30 در رقابت های یورو 2020 در ورزشگاه ناسیونالا شهر بخارست به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود اوکراین به پایان رسید.

قضاوت این دیدار برعهده فرناندو راپالینی از آرژانتین است.

اوکراین: گئورگی بوشچان، ویتالی میکولنکو، میکولا ماتوینکو، ایلیا زابارنی، الکساندر کاراوائف، الکساندر زینچنکو، تاراش استپاننکو، میکولا شاپارنکو، روسلان مالینوفسکی، رومن یارمچوک و آندری یارمولنکو مقدونیه شمالی: استول دیمیترفسکی، ویسار موسلیو، دارکو ولکوفسکی، اشتفان ریتوفسکی، ازگجان آلیوسکی، اشتفان اسپروفسکی، آریان آدمی، بوبان نیکولوف، انیس باردی، الیف الماس و گوران پاندف گزارش بازی اوکراین در نیمه اول این بازی دو بار توسط یارمولنکو در دقیقه 29 و یارمچوک در دقیقه 34 به گل رسید، این در حالی است که گل پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برتری اوکراین مقابل سیاه گوش ها / تلاش مقدونیه جواب نداد + عکس و ویدیو گل ها

برتری اوکراین مقابل سیاه گوش ها / تلاش مقدونیه جواب نداد + عکس و ویدیو گل ها