مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-17سياسي

مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت هاست


مشکلات امروز کشور ناشی از تفکر غیر انقلابی دولت ها است، لذا باید تفکری همچون تفکر شهید سلیمانی در کشور حاکم شود تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده ساعتی پیش در مراسم گرامیداشت دهه کرامت در جمع بانوان روستای اسفندآباد شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: حضرت علی(ع) در روایتی ضمن بیان اوصاف انسان های با کرامت، می فرمایند: انسان های با کرامت دروغ نمی گویند و خیانت نمی کنند .

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: با در نظر گرفتن این سخن امیر المومنین(ع) مردم باید در انتخابات 28 خرداد کسی را به عنوان نماینده خود در شوراها و همچنین در رأس امورات کشور (به عنوان رییس جمهور) انتخاب کنند که به مردم دروغ نگوید و به کشور خیانت نکند.

حجت الاسلام علیزاده افزود: دلخوری مردم از این است که پیش از این افرادی به آنان وعده حل مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری، ازدواج جوانان و .

را داده؛ اما به وعده خود عمل نکردند.

امروز نیز عده دیگری همان وعده ها را می دهند و این مردم هستند که باید هوشیار باشند و به کسی رأی دهند که حرف و عملش یکی باشد و بتواند وعده های خود را محقق کند.

علیزاده خاطرنشان کرد: مردم ما با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی که دلسوز مردم و پیرو ولایت باشد سرنوشت فردی ندارند؛ بلکه باید دیگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت هاست

مشکلات امروز کشور محصول تفکر غیر انقلابی دولت هاست