مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 15:252021-06-17سياسي

دعوت نمایندگان ادوار استان از مردم برای حضور در انتخابات


نمایندگان ادوار استان زنجان با انتشار بیانیه ای بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در 28 خرداد تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نمایندگان ادوار استان شامل آقایان محمد رضا خانمحمدی، محسن علیمردانی، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرسلی، علی وقفچی، محمد رضا مهدوی ابهری و محمد اسماعیلی با انتشار بیانیه ای بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف پایتخت شور و شعور حسینی اینک پس از طی چهار دهه از عمر بابرکت نظام و قرار گرفتن در طلیعه گام دوم انقلاب و ایجاد تمدن نوین اسلامی، اداره امور کشور بزرگ و باعظمت ایران مطابق قانون اساسی از طریق مراجعه به آراء عمومی صورت می گیرد؛ شرکت در انتخابات سفارش اکید امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید گرانقدر قاسم سلیمانی و همه شهیدان انقلاب می باشد.

در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست که ملت عزیز ایران تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی است، لکن مطمئنا راه برون رفت از مشکلات فعلی و ایجاد تغییر در نحوه اداره کشور صرفا از طریق صندوق آراء مقدور و متصور است، لذا مردم همیشه در صحنه استان زنجان، با لبیک گفتن به ندای نائب برحق حضرت ولیعصر(عج) ،بار دیگر با جوش و خروش انقلابی برای دفاع از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت نمایندگان ادوار استان از مردم برای حضور در انتخابات

دعوت نمایندگان ادوار استان از مردم برای حضور در انتخابات