مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-17سياسي

بافت تاریخی یزد باید شناسنامه دار شود


رییس مجمع نمایندگان استان یزد بر لزوم شناسنامه دار شدن بافت تاریخی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه وجود آمد و متاسفانه همه چیز را تحت تاثیر قرار داد ئ به این صنعت ضربه های جبران ناپذیری وارد کرد و امیدواریم که این صنعت هرچه سریع تر و حداقل تا پایان سال رونق خوبی بگیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد افزود: سایر صنایعی که در ذیل صنعت گردشگری قرار می گیرند از جمله صنایع دستی هم باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: این یک بحث کلی و اساسی است و در استان یزد هم با توجه به معماری تاریخی، بافت و فرهنگ ارزشمندی که پیشینیان برای ما به یادگار گذاشته اند، فرصت بسیار خوبی است که برای کشور و شهرمان تولید ثروت کرده و این میراث و فرهنگ را به جهانیان معرفی کنیم.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به تغییر وضعیت سازمان میراث فرهنگی به وزارت اشاره کرد و ادامه داد: البته این وزارتخانه هنوز نوپا است و ساختار کلی آن به صورت کامل شکل نگرفته و شاید بودجه ها و اعتباراتی که در قانون بودجه در نظر گرفته شده به خوبی برای آن تبیین نشده است.

جوکار تاکید کرد: در قانون بودجه 1400، مجلس حمایت های بسیار خوب و ویژه ای از وزارت میراث فرهنگی کرد و بودجه های بسیار خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت تاریخی یزد باید شناسنامه دار شود

بافت تاریخی یزد باید شناسنامه دار شود