مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 13:252021-06-17سياسي

دستگیری 27 نفر به دلیل خدشه دار کردن سلامت انتخابات در گیلان


جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد پلیس با مخلان امنیت و سلامت انتخابات گفت: 27 نفر به دلیل خدشه دار کردن سلامت انتخابات در گیلان دستگیر شدند.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد پلیس با مخلان امنیت و سلامت انتخابات گفت: 27 نفر به دلیل خدشه دار کردن سلامت انتخابات در گیلان دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن پور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به انتخابات پیش رو و اینکه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایی بیش از 40 انتخابات سالم است، اظهار کرد: قطعا انتخابات سالم و ایمن در سایه مشارکت حداکثری مردم میسر می شود.

وی با بیان اینکه برخورد جدی با هرگونه تهدید و اقدامات غیرقانونی در راستای خدشه دار کردن سلامت و برهم زدن امنیت انتخابات در اولویت ماموریت های نیروی انتظامی از آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان برگزاری انتخابات امن در فضایی آرام را از وظایف نیروی انتظامی قلمداد کرد و افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، با هرگونه بی نظمی، قانون شکنی و یا ایجاد فضای ارعاب و تهدید در انتخابات برخورد خواهیم کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس امنیت عمومی گیلان تاکنون در راستای تامین نظم، امنیت و سلامت انتخابات با هفت کاروان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 27 نفر به دلیل خدشه دار کردن سلامت انتخابات در گیلان

دستگیری 27 نفر به دلیل خدشه دار کردن سلامت انتخابات در گیلان