مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-17سياسي

دعوت حجت الاسلام رستمی از مردم و دانشگاهیان برای مشارکت گسترده در انتخابات/ فیلم


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی تصویری از مردم و دانشگاهیان برای حضور گسترده در انتخابات فردا دعوت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها طی پیامی تصویری از مردم و دانشگاهیان برای حضور گسترده در انتخابات فردا دعوت و تاکید کرد اگر رییس جمهور آینده با پشتوانه رای بیشتر و مشارکت بالاتری به پیروزی برسد، قطعا در پیگیری مشکلات مردم در عرصه های داخلی و خارجی بهتر عمل می  کند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم ترین صحنه های تعیین سرنوشت کشور است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری مهم ترین صحنه تشخیص و تعیین مسیر آینده کشور، انقلاب، نظام و جامعه است.

وی افزود: هرکدام از ما چه در انتخابات شرکت کنیم و چه در این رویداد بزرگ ملی شرکت نکنیم، پس از پایان شمارش آراء فردی که اکثریت آراء شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده باشد، به عنوان رییس جمهور وارد عرصه اجرا خواهد شد و قدرت قوه مجریه را در اختیار خواهد گرفت.

رستمی تصریح کرد: قوه مجریه مهم ترین قدرت و رکن اجرایی کشور است که بسیاری از اتفاقاتی که در آینده ما و تک تک افراد جامعه قرار است رقم بخورد را در اختیار فرد منتخب قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت حجت الاسلام رستمی از مردم و دانشگاهیان برای مشارکت گسترده در انتخابات/ فیلم

دعوت حجت الاسلام رستمی از مردم و دانشگاهیان برای مشارکت گسترده در انتخابات/ فیلم