مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:452021-06-17ورزشي

حال نماینده های فوتبال گیلان خوب نیست


تیم فوتبال شهرداری آستارا در حالی در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول کشور به برتری رسید که چوکا به تساوی رضایت داد و ملوان بندر انزلی در مقابل خوشه طلایی ساوه تن به شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در بازی های انجام شده از هفته بیست و نهم این مسابقات، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با نتیجه دو بر صفر برابر قشقایی شیراز به برتری رسید اما تیم های ملوان باشد ولی با نتایج نیم فصل اول انتظارات هواداران بسیار بالا رفته است.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور در هفته بیست و نهم این مسابقات در دیداری خارج از خانه رودرروی تیم خوشه طلایی ساوه قرار گرفت که در نهایت با دو گل مغلوب این تیم شد.

ملوانان که هفته گذشته موفق به پیروزی شده بودند، مقابل تیم یکدست و خوب خوشه طلایی ساوه مغلوب شدند تا همچنان این تیم نیز در نیمه دوم جدول رده بندی قرار داشته و فاصله اش با تیم های صدر جدولی افزایش یابد و از سوی دیگر این شکست باعث شد تا ملوانان امید چندانی برای صدرنشینی نداشته باشند چون فاصله این تیم با تیم های صدر جدولی بسیار زیاد است.

شاید روی کاغذ هنوز برای ملوان شانس برای صعود وجود دارد ولی با وجود 10 تیم بالای ملوان تا صدر جدول این شانس خیلی دور از انتظار است ولی هیچ چیز در فوتبال غیر ممکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال نماینده های فوتبال گیلان خوب نیست

حال نماینده های فوتبال گیلان خوب نیست