مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-17سياسي

مشکل قطعی برق در شعبه های اخذ رأی کبودراهنگ نخواهیم داشت


مدیر توزیع برق شهرستان کبودراهنگ از آماده باش گروه عملیاتی برق کبودراهنگ برای تأمین برق پایدار در انتخابات خبر و گفت: مشکل قطعی برق در شعبه های اخذ رأی کبودراهنگ نخواهیم داشت.

- علی هایل همدانی پنجشنبه 27 خردادماه در جمع خبرنگاران، به بسیج اکیب های خدمات رسان اداره برق شهرستان کبودراهنگ برای نظارت بر تأمین برق و خاموشی های احتمالی در روز انتخابات اشاره کرد.

وی افزود: در روز انتخابات همه شعبه های اخذ رأی با 19 دستگاه خودروب سبک و سنگین و 57 نفر پرسنل، سه مرکز پاسخگویی اتفاقات و عملیات در بخش مرکزی، گل تپه و شیرین سو کار تأمین برق مطمئن در برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

هایل همدانی درباره آمادگی این مدیریت برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در اداره برق ستاد اصلی انتخابات تشکیل شد و آموزش های مورد نیاز برای انجام مأموریت های روز انتخابات برنامه ها و اقداماتی که توسط نیروهای اداره برق باید مد نظر قرار گیرد، ارائه شده است.

مدیر توزیع برق کبودراهنگ در پایان گفت: مجموعه توزیع برق کبودراهنگ برای رفاه حال مردم شهرستان کبودراهنگ نیز به صورت 24 ساعته در خدمت رسانی آمادگی کامل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل قطعی برق در شعبه های اخذ رأی کبودراهنگ نخواهیم داشت

مشکل قطعی برق در شعبه های اخذ رأی کبودراهنگ نخواهیم داشت