مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-17سياسي

واگذاری کارخانه قند یاسوج ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و با صدور رأی قاطع قضات دادگستری استان، واگذاری کارخانه قند یاسوج ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و با صدور رأی قاطع قضات دادگستری استان، واگذاری کارخانه قند یاسوج ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد.

دکتر حسن نگین تاجی در بازدید از کارخانه قند یاسوج در جمع کارگران با بیان اینکه اشتغال کارگران کارخانه قند و بازگشت امید به خانه های شما یکی از اهداف مسئولین مربوطه بوده است، افزود: با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و با صدور رأی قاطع قضات دادگستری استان، واگذاری این کارخانه ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در رابطه با راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج و اشتغال به کار کارگران آن انجام گرفته است، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، مقرر شد نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) موجبات راه اندازی مجدد کارخانه را فراهم آورد.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نشستی که با مسئولان بانک برگزار شد مصوب شد، تا زمان راه اندازی کامل کارخانه کارگران با انعقاد قرارداد موقت مشغول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری کارخانه قند یاسوج ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد

واگذاری کارخانه قند یاسوج ابطال و رأی به بازگشت آن صادر شد