مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-17سياسي

حضور حداکثری پای صندوق های رأی تضمینی برای امنیت پایدار کشور است


رییس اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان نهاوند از آحاد مردم و به ویژه اصحاب و اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان ونویسندگان، شعرا و مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان برای حضور پر شور در انتخابات 28 خردادماه دعوت کرد.

- ایسنا/همدان رییس اداره فرهنگ و اسلامی شهرستان نهاوند از آحاد مردم و به ویژه اصحاب و اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان ونویسندگان، شعرا و مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان برای حضور پر شور در انتخابات 28 خردادماه دعوت کرد.

امیر بحیرایی اظهار کرد: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه هایی است که ملت بزرگ ایران طی 42 سال گذشته آن را در زُمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود دانسته و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ارشاد نهاوند، وی افزود: بی تردید حضور باشکوه و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، حماسه شگفتی ساز دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی خلق خواهد کرد که موجب ارتقاء و تثبیت جایگاه کشورمان در نظام بین الملل و تضمینی برای امنیت پایدار کشورمان خواهد بود.

بحیرایی گفت: به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ و تأثیرگذار فرهنگ و هنر نهاوند از آحاد مردم و به ویژه اصحاب و اهالی فرهنگ و هنر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری پای صندوق های رأی تضمینی برای امنیت پایدار کشور است

حضور حداکثری پای صندوق های رأی تضمینی برای امنیت پایدار کشور است