مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-17اقتصادي

افزایش 40 درصدی مصرف آب استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه های گرم


معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف آب شرب در ماه های فصول گرم نسبت به ماه های فصول سرد در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت میانگین تا 40 درصد افزایش می یابد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف آب شرب در ماه های فصول گرم نسبت به ماه های فصول سرد در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت میانگین تا 40 درصد افزایش می یابد.

مسعود مرادیان افزود: با آغاز فصل گرما و افزایش دمای هوا شاهد افزایش محسوس مصرف آب در سطح شهرها و روستاهای استان هستیم.

وی با بیان اینکه این میزان مصرف بدلیل وارد مدار شدن کولرهای آبی، افزایش نیاز آب شرب، افزایش دمای هوا، افزایش استحمام و آبیاری فضای سبز و باغچه ها صورت می گیرد، اظهار کرد: برای کاهش اثرات تنش آبی و جبران کمبود آب بهترین راهکار مصرف بهینه و اجرای راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب است، ضمن آنکه بدون همکاری و همراهی مردم سراسر استان گذر از شرایط بسیار سخت تابستان امسال امکانپذیر نیست.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد کمبود منابع آبی از یک سو و از سوی دیگر کمبود میزان مخازن ذخیره آب شرب را از دلایل اصلی بروز تنش و کمبود آب عنوان و تصریح کرد: برای برون رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی مصرف آب استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه های گرم

افزایش 40 درصدی مصرف آب استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه های گرم