مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-17سياسي

جمع آوری تعدادی از بنرهای رییسی از سطح شهر/ فرمانداری: کار ما نیست


تعدادی از بنرهای برخی از نامزدها از سطح شهر جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در کمتر از 24 ساعت مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، زنجان شور و حال انتخاباتی به خود گرفته است و همه عوامل آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه هستند.

اما جمع آوری بنرهای تبلیغاتی برخی از کاندیدها به ویژه کاندیداها منتسب به جریان اصولگرا، واکنش طرفداران این طیف را برانگیخته است.

دبیر شورای وحدت استان زنجان در ارتباط با جمع آوری سلیقه ای بنرها گفت: از دیشب و صبح امروز همه بنرهای شورای وحدت جمع آوری شده است.

رضا رحیم پور با اشاره به اینکه در چند نقطه از شهر زنجان نیز نسبت به جمع آوری بنرها اقدام شده است، اضافه کرد: نکته قابل توجه این است که بیشتر بنرهای آقای رییسی جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه اینطور جمع آوری بنرها شائبه سیاسی بودن دارد، گفت: امیدواریم مسؤولان اجرایی پاسخ درستی به موضوع داشته باشند، چون حتی شکل جمع آوری هم یکسان نبوده است.

فرماندار زنجان نیز در این باره به خبرنگار فارس گفت: کمیته امحای فرمانداری هیچ اقدامی در ارتباط با جمع آوری بنرهای تبلیغاتی انجام نداده است و شاید بنرهای توسط رقبا یا هر گروه دیگری غیر از کمیته امحا انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تعدادی از بنرهای رییسی از سطح شهر/ فرمانداری: کار ما نیست

جمع آوری تعدادی از بنرهای رییسی از سطح شهر/ فرمانداری: کار ما نیست