مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-17سياسي

ارائه خدمات احراز هویت و شناسنامه در روز انتخابات


مدیرکل ثبت احوال گیلان، با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات همراه داشتن اصل شناسنامه و دانستن شماره ملی ضروری است، گفت: واحدهای ثبت احوال از ابتدای رای گیری تا پایان جهت ارائه استعلام های احراز هویت دائر هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ثبت احوال گیلان، با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات همراه داشتن اصل شناسنامه و دانستن شماره ملی ضروری است، گفت: واحدهای ثبت احوال از ابتدای رای گیری تا پایان جهت ارائه استعلام های احراز هویت دائر هستند.

حس وفایی در گفت وگو با ایسنا، از ارائه خدمت دفاتر اداری ثبت احوال در روز 28 خرداد خبر داد و اظهار کرد: فردا همزمان با روز انتخابات دفاتر اداری ثبت احوال گیلان باز بوده و مردم می توانند برای دریافت شناسنامه به این دفاتر مراجعه کنند.

وی از صدور شناسنامه برای افراد متقاضی تعویض خبر داد و افزود: افرادی که طی روزهای گذشته جهت تعویض و المثنی اقدام کرده اند، شناسنامه آنها آماده تحویل بوده و می توانند به دفاتر پیشخوان یا ادارات ثبت احوال مراجعه کنند.

افرادی که پیامک دریافت کارت ملی برای آنان صادر شده نیز می توانند برای دریافت اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احول گیلان ادامه داد: افرادی که به هر دلیلی نتوانستند در روزهای گذشته به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند، فردا یعنی روز اخذ رای نیز می توانند شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات احراز هویت و شناسنامه در روز انتخابات

ارائه خدمات احراز هویت و شناسنامه در روز انتخابات