مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-17حوادث

سرقت با وعده ازدواج/ پسر مو بور«خارجی» نبود!


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری پسر 22 ساله ای خبر داد که با ادعای اینکه تبعه خارجی است از زنان و دختران سرقت و کلاهبرداری می کرد.

- سرهنگ موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری پسر جوان 22 ساله ای خبر داد که از رنگ موهای روشن خود سواستفاده کرده و با جا زدن خودش در نقش یک تبعه خارجی از زنان و دختران به بهانه های مختلف کلاهبرداری و سرقت می کرد.

    سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح خبر فوق اظهار داشت: تعدادی پرونده مشابه در کلانتری 134 شهرک غرب تشکیل شد که مالباختگان در اظهارات مشابهی عنوان داشتند که فردی که مدعی بود از اتباع کشورهای خارجی است اموالشان را سرقت و یا کلاهبرداری کرده است.

  وی درباره این فرد و نحوه سرقتش از زنان توضیح داد: این فرد با رنگ موهای روشن و آشنایی به زبان انگلیسی،  خودش را تبعه خارجی و از نزدیکان افراد سفارت ها معرفی کرده و با حضور در سمینارها و همایش ها با زنان طرح دوستی می ریخت.

  رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: این فرد با وعده ازدواج و خواستگاری به خانه این زنان رفته و پس از گذشت مدتی و اطلاع از  محل قرار گرفتن اموال با ارزش، در فرصت مناسبی طلا، تلفن همراه و اقلام با ارزش مالباختگان را سرقت و متواری می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت با وعده ازدواج/ پسر مو بور«خارجی» نبود!

سرقت با وعده ازدواج/ پسر مو بور«خارجی» نبود!