مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-17حوادث

ورود به این استان کماکان ممنوع است


سرپرست پلیس راه مازندران از تدوام طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به این استان طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی عبادی روز پنجشنبه گفت : طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان، به مالکان خودروهایی که دارای مجوز رسمی از فرمانداری مبدا حرکت باشند، اجازه ورود به مازندران داده می شود.

وی گفت که ماموران پلیس در مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه و در مجموع در 57 نقطه مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیربومی را به هیچ وجه نمی دهند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود : گشت های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس ، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه ، سه راهی تلمادره محور ساری - سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند و به خودروهای غیربومی فاقد مجوز لازم به هیچ عنوان اجازه ورود به استان را نخواهند داد.

سرهنگ عبادی همچنین از جریمه 247 دستگاه غیربومی در شبانه روز گذشته به خاطر ورود غیرمجاز به استان خبر داد و اظهار داشت : همچنین در این مدت 180 دستگاه خودرو نیز که فاقد مجوز لازم برای ورود به مازندران بودند، به شهرهای مبدا بازگشت داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به این استان کماکان ممنوع است

ورود به این استان کماکان ممنوع است