مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-17سياسي

دعوت خانواده شهید رییسعلی دلواری برای حضور مردم در انتخابات


خانواده شهید رییسعلی دلواری در بیانیه ای از مردم برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات دعوت کردند.

- ، در بیانیه خانواده شهید رییسعلی دلواری آمده است: انتخابات مظهر مردم سالاری در ایران اسلامی است و ملت ایران همواره در انتخابات های مختلف حضوری گسترده و پرشور داشته و ثابت کرده اند که در هر زمانی پای این نظام و انقلاب و ولایت ایستاده اند و حاضر نیستند صحنه را خالی کنند.

تاریخ باشکوه ایران پر از روزهای افتخارآمیزی است که روزی با ایستادگی سرداران مقاومت در مقابل کشورهای استعماری و استکباری رقم خورده، روزگاری در دفاع مقدس از این سرزمین بوده و روزهایی نیز پای صندوق های رأی رقم خورده است.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند، ملت هوشیار ایران، درست در نقطه مقابل خواست دشمن، فعال، پرشور و شعور - و همراه با درک و آگاهی کامل در پای صندوق های رأی حضور خواهد یافت چرا که انتخابات را آبروی ملی، وسیله ای برای افزایش عزت ملی و از جمله شاخص های رشد ملی است ، مردم بار دیگر حضوری گسترده و پرشور در انتخابات خواهند داشت.

در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت ساز 28 خرداد 1400 قرار داریم و انتظار می رود مردم ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و امام شهدا را اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت خانواده شهید رییسعلی دلواری برای حضور مردم در انتخابات

دعوت خانواده شهید رییسعلی دلواری برای حضور مردم در انتخابات