مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-17سياسي

وظیفه رییس جمهور بعدی سنگین است/ عدم مشارکت و انتخاب بد سناریوی دشمن برای فردا


رییس جمهور آینده باید به توانمندی های داخلی اعتقاد داشته باشد و در مسأله اقتصاد، درون زایی فکر کند نه برون زایی، البته باید به برون گرایی هم فکر کند چون معتقد به روابط با دنیا هستیم و 15 کشور همسایه داریم ولی آن ها را رها کرده ایم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تنها یک روز به انتخابات ریاست جمهوری و فرا رسیدن شب قدر کشور باقی مانده است.

این در حالی است که برخی افراد با مناظره های برگزار شده توسط صدا و سیما شخص اصلح خود را برای انتخاب پیدا کرده اند و برخی افراد مناظرات را در حد رفع شبهات و پاسخ های خود ندیده اند.

در این راستا به سراغ محمود معلمی، کارشناس مسائل سیاسی رفتیم تا برای برخی سؤالات پیرامون انتخابات پاسخ هایی دریافت کنیم تا با کمک این پاسخ ها بتوانیم انتخاب اصلح را داشته باشیم.

فارس: با توجه به این که 42 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و ما در مراحل نخست گام دوم انقلاب هستیم، به نظر شما رییس جمهور طراز انقلاب اسلامی در این مقطع زمانی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ معلمی: رهبر معظم انقلاب به بخشی از ویژگی های رییس جمهور طراز انقلاب و مخصوصاً در شروع چله دوم انقلاب اشاره کرده اند؛ یکی ازویژگی های مهم رییس جمهور طراز انقلاب مدیر جهادی بودن است، همان روحیه ای که در دفاع مقدس شاهد بودیم و رزمنده ها جهادی وارد عمل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه رییس جمهور بعدی سنگین است/ عدم مشارکت و انتخاب بد سناریوی دشمن برای فردا

وظیفه رییس جمهور بعدی سنگین است/ عدم مشارکت و انتخاب بد سناریوی دشمن برای فردا