مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-17سياسي

رییس کمیسیون امور داخلی کشور: آراء مردم ضامن منافع ملی است


رییس کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است علیرغم اینکه عملکرد مسئولان دولت باعث تزریق ناامیدی در بدنه جامعه شده، گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری می تواند باعث سامان یافتن وضعیت فعلی شود.

- محمد صالح جوکار ظهر امروز در جمع برخی از خبرنگاران انتخابات را به خودی خود تولید ارزش دانست و اظهار کرد: مردم با حضور پای صندوق های رأی، خود را در اداره کشور سهیم می کنند از این رو آنچه که از صندوق رأی بیرون می آید ماحصل حضور مردم است که اگر انتخاب درست باشد می تواند ضامن منافع مردم باشد.

وی با بیان این که حضور مردم ضمن تضمین منافع ملی، باعث تثبیت موقعیت نظام در منطقه و حوزه بین الملل خواهد بود،  افزود: دشمن از طرفی به دنبال ایجاد شکاف میان قوا و از سوی دیگر ایجاد شکاف میان دولت و ملت است تا مردم را ناامید کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که عملکرد برخی مسئولان در عرصه مدیریت باعث شده ناامیدی در بدنه جامعه تزریق شود، گفت: انتخاب درست باعث می شود مشکلات کشور طی چهار سال آتی به سمت اصلاح و حل شدن پیش رود.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: اگر فردی که به پاستور می آید بتواند وضعیت کشور را سامان دهد، مردم می توانند بعد از مدت ها طعم شیرین مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون امور داخلی کشور: آراء مردم ضامن منافع ملی است

رییس کمیسیون امور داخلی کشور: آراء مردم ضامن منافع ملی است