مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-17سياسي

یک میزگرد میراثی، برای آن ها که نیامدند!


قرار بود نمایندگانی از شهرداری، شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در میزگرد ایسنا با موضوع «نقد و بررسی عملکرد مدیریت شهری در حوزه میراث فرهنگی» حضور داشته باشند اما.

- ایسنا/اصفهان قرار بود نمایندگانی از شهرداری، شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در میزگرد ایسنا با موضوع نقد و بررسی عملکرد مدیریت شهری در حوزه میراث فرهنگی حضور داشته باشند اما.

در آستانه برگزاری انتخابات، بحث گفت وشنود و پرسش و پاسخ داغ تر از همیشه است و خبرگزاری ایسنا، با تکیه بر همین پیش فرض، برای برپایی میزگردی با عنوان نقد و بررسی عملکرد مدیریت شهری در حوزه میراث فرهنگی برنامه ریزی کرد.

سلام و سپاس از محبت شما، امکان حضور ندارم با مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی هماهنگی بشود تا در جلسه مذکور باشند.

این، پاسخی است که ایسنا، پس از تماس های مکرر با مسئول دفتر، روابط عمومی معاونت راه و شهرسازی و رییس ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان از سوی سید احمد حسینی نیا، معاون راه و شهرسازی شهرداری اصفهان دریافت کرد! آن هم برای حضور در میزگردی که عمده مباحث آن به حوزه شهرسازی شهرداری اصفهان برمی گشت.

اگرچه بیستم خردادماه، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان نیز در چهارباغ عباسی، به خبرنگار ایسنا اطمینان داده بود که نه تنها معاون راه و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میزگرد میراثی، برای آن ها که نیامدند!

یک میزگرد میراثی، برای آن ها که نیامدند!