مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-17اقتصادي

راه اندازی کمپ گردشگری در سد دویرج «دهلران»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: کمپ گردشگری در منطقه گردشگری ساحلی سد دویرج واقع در شهرستان دهلران راه اندازی شد.

- عبدالمالک شنبه زاده ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از ایجاد کمپ گردشگری در منطقه گردشگری ساحلی سد دویرج واقع در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: عملیات اجرای ایجاد این کمپینگ گردشگری در دو مرحله اجرای زیرسازی و ساخت کانکس در حال انجام است.

وی افزود: این کمپ گردشگری در راستای افزایش خدمات بهتر به گردشگرانی که از مناطق مختلف به این شهرستان مسافرت می کنند احداث می شود و رضایت مندی مردم و گردشگران را بالا خواهد برد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با بیان اینکه با ایجاد این کمپ کردشگری در منطقه گردشگری و آبی سد دویرج برای 4 نفر اشتغالزایی می شود، تصریح کرد: دهلران یکی از شهرستان های پرتردد استان ایلام، هر سال میزبان شمار بسیاری از گردشگران و مسافران است بنابراین ایجاد و راه اندازی واحدهای ارزان قیمتی همچون کمپینگ های گردشگری برای اقامت گردشگران امری ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به امکانات رفاهی گردشگری اطراف سد دویرج پیش بینی می شود با ایجاد کمپ های گردشگری مدت زمان ماندگاری مسافران در این شهرستان به واسطه این امکانات افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کمپ گردشگری در سد دویرج «دهلران»

راه اندازی کمپ گردشگری در سد دویرج «دهلران»