مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-17سياسي

اقامه نماز جمعه فردا در تمامی شهرهای استان اردبیل/ اعمال محدودیت در برخی شهرها


مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار می شود که در مناطق نارنجی کرونایی با جمعیت محدود خواهد بود.

- حجت الاسلام ناصر نصیری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) و تبریک این روز مبارک به مردم استان، اظهار کرد: با نظر ستاد استانی مقابله با کرونا و تأیید نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، مراسم نماز جمعه این هفته در سراسر استان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در برخی مناطق استان شاهد شرایط زرد و نارنجی کرونایی هستیم، جهت حفظ سلامتی مردم، در مناطق نارنجی شامل شهرستان های اردبیل و خلخال و شهرهای هشتجین و کلور با جمعیت محدود برگزار می شود.

رعایت کامل نکات بهداشتی در نماز جمعه مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اردبیل ادامه داد: در مناطق زرد نیز طبق هفته های گذشته مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

نصیری رعایت موارد بهداشتی در این ایام جهت حفظ سلامتی همه نمازگزاران را ضروری اعلام کرد و گفت: مؤمنان نمازگزار حتماً در منزل خود وضو گرفته و ضمن استفاده از ماسک، از سجاده و مهر شخصی و کیسه های کفش یک بار مصرف استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامه نماز جمعه فردا در تمامی شهرهای استان اردبیل/ اعمال محدودیت در برخی شهرها

اقامه نماز جمعه فردا در تمامی شهرهای استان اردبیل/ اعمال محدودیت در برخی شهرها