مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-17اقتصادي

اجرای طرح راهداری در 782 کیلومتر از راه های ایلام


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: طرح «راهداری محوری» در 782 کیلومتر از راه های شریانی پرتردد استان با هدف توسعه زیرساخت های ایلام در حال اجراست.

- ایلام-مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: طرح راهداری محوری در 782 کیلومتر از راه های شریانی پرتردد استان با هدف توسعه زیرساخت های ایلام در حال اجراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نورالله دلخواه اظهار کرد: راهداری محوری از ابتدای اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد و اکنون اجرای این طرح در استان با حضور 230 نفر نیروی راهداری و 226 دستگاه ماشین آلات آغاز شده است.

وی افزود: عملیات راهداری این طرح شامل تعریض و اصلاح راه ها، لکه گیری، درزگیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، اصلاح پیچ، رفع نقاط حادثه خیر و انجام مواردی از این قبیل است که با اجرای آنها شاهد افزایش ضریب ایمنی راه ها و کاهش تصادفات خواهیم بود.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: ایمن سازی راه های ارتباطی، تسطیح جاده ها، شانه سازی حاشیه راه، اصلاح شیب شیروانی، آزادسازی حریم راه ها و پاک سازی آن ها از مهمترین اهداف و مزایای طرح راهداری محوری است.

وی عنوان کرد: 51 کیلومتر خط کشی، 158 هزار و 220 کیلومتر تسطیح و اصلاح شیب شیروانی، نصب و تعمیر 919 کیلومتر گاردریل و همچنین تهیه و نصب هزار و 220 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح راهداری در 782 کیلومتر از راه های ایلام

اجرای طرح راهداری در 782 کیلومتر از راه های ایلام