مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-17سياسي

همیاران طبیعت در حفاظت از عرصه های طبیعی نقش موثری دارند


فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر بر نقش موثر و جایگاه همیاران طبیعت در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی تاکید کرد.

- ، سرهنگ محسن مرادی صادقی اظهار داشت: با توجه به راه اندازی سامانه همیار طبیعت و اطلاع رسانی انجام شده از سوی ادارات آموزش و ترویج و مشارکت های مردمی و روابط عمومی انتظار می رود حضور حداکثری اقشار مختلف مردم به این طرح در غرب مازندران بپیوندند.

وی با اشاره به استقبال مردم غرب استان بیان داشت: گسترش فرهنگ حفاظت و حمایت از عرصه های منابع طبیعی در جامعه با جلب و مشارکت حداکثری مردم موجب افزایش حفاظت از منابع طبیعی خواهد شد.

مرادی صادق گفت: یگان حفاظت اداره منابع طبیعی اداره کل و شهرستان ها آمادگی کامل در همراهی با اداره آموزش ترویج و مشارکت های مردمی در جذب حداکثری نیروهای همیار طبیعت از اقشار مختلف مردم را داشته و انشاالله با پشتوانه همیاران طبیعت یاری رسان همکاران منابع طبیعی در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی باشند.

رییس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر در ادامه افزود: در طرح همیار طبیعت افراد علاقمند و دوستداران طبیعت به طور داوطلبانه و به قصد خدمت به منابع طبیعی در قالب همیار طبیعت دانش آموز، همیار طبیعت مروج و همیار طبیعت محاظ به طور افتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاران طبیعت در حفاظت از عرصه های طبیعی نقش موثری دارند

همیاران طبیعت در حفاظت از عرصه های طبیعی نقش موثری دارند