مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 08:052021-06-17اقتصادي

حذف دفترچه های بیمه سلامت کارکنان دولت در سیستان و بلوچستان


مدیرکل بیمه سلامت سیستان وبلوچستان گفت: با اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و حذف تدریجی دفترچه های بیمه شدگان بیمه سلامت و همچنین تکالیف قانونی مصرح در بند ج تبصره 17 قانون بودجه سال 99 مبنی بر جایگزینی ابزارهای الکترونیکی به جای دفترچه بیمه، - از اول تیرماه سال جاری دفترچه های بیمه شدگان در صندوق های کارکنان دولت و سایر اقشار متوقف و چاپ نمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر عباسی افزود: در راستای مدیریت بهینه و آشنایی بیمه شدگان با تحول در نظام بیمه سلامت و ارائه خدمات درمانی و بر اساس برنامه زمان بندی از اول اردیبهشت ماه سالجاری چاپ دفاتر صندوق بیمه سلامت همگانی، از اول خردادماه چاپ دفاتر صندوق بیمه روستاییان و عشایر متوقف گردید و از اول تیرماه سال جاری نیز چاپ دفترچه های بیمه شدگان صندوق کارکنان دولت و سایر اقشار متوقف خواهد شد و چاپ نمی گردد.

مدیرکل بیمه سلامت استان افزود: از این پس کلیه بیمه شدگان صندوقهای کارکنان دولت و سایر اقشار بیمه سلامت می توانند از ابتدای تیرماه سال جاری با ارائه کارت ملی و یا برگ مشخصات دفترچه بیمه خود به مراکز درمانی مراجعه و همانند گذشته خدمات درمانی دریافت نمایند.

وی تصریح کرد : در راستای برنامه ششم توسعه و با اجرای دولت الکترونیک و اجرای برنامه نسخه و نسخه پیچی الکترونیک از سال 97 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه های بیمه سلامت کارکنان دولت در سیستان و بلوچستان

حذف دفترچه های بیمه سلامت کارکنان دولت در سیستان و بلوچستان