مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-17سياسي

مرحوم سیدهادی خسروشاهی و انتخابات


مرحوم سیدهادی خسروشاهی رحمت الله علیه با وجود انتقاداتی که به عملکرد دستگاه های نظارتی و اجرایی داشتند اما در همه انتخابات های جمهوری اسلامی شرکت کرده و رای دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگذشت.

او از دوران جوانی در عموم جریان های فرهنگی و سیاسی ایران حضور داشت.

ارتباط او با علمای برجسته و همچنین شخصیت های فرهنگی و سیاسی ایران و جهان اسلام باعث تولید مکتوبات عمده ای از جانب زنده یاد خسروشاهی (در سه عرصه تاریخ تحلیلی، تاریخ شفاهی و انتشار اسناد) شد.

این مکتوبات شناخت مهمی را از آن شخصیت ها به نسل فعلی منتقل کرده و مورخان نیز توانستند با بهره گیری از آنها به جریان شناسی فرهنگ و سیاست در دوره های مختلف بپردازند.

در ادامه با یادداشت سید محمود خسروشاهی همراه شوید: آیت الله سید هادی خسروشاهی رحمت الله علیه با وجود انتقاداتی که به عملکرد دستگاه های نظارتی و اجرایی داشتند اما در همه انتخابات های جمهوری اسلامی شرکت کرده و رای دادند.

ایشان حتی در آخرین روزهای حیات خود و با وجود کسالت و نقد جدی به بعضی رفتارها اما در انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند 1398 برگزار شد نیز شرکت کردند.

نگاه و موضع مرحوم والد درباره دسته بندی ها و فضای سیاسی کشور یک نگاه فراجناحی و دلسوزانه بود، ایشان در بخشی از یادداشت کوتاه خود با عنوان (دعوای ما برای کیست) چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم سیدهادی خسروشاهی و انتخابات

مرحوم سیدهادی خسروشاهی و انتخابات