مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-17اجتماعي

محدودیت های تردد شهر همدان در روز انتخابات


رییس پلیس راهنمایی رانندگی شهرستان همدان از تهیه طرح های ترافیکی برای روزهای 27، 28 و 29 خردادماه 1400 در سطح شهر همدان خبر داد.

- سرهنگ فرخ جمالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این طرح علاوه بر پوشش نقاط و معابر اصلی شهر، محدودیت های تردد برای دیگر نقاط نیز در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: خودروها در خیابان شکریه و ورزش شهر همدان از ساعت 21 امشب_27 خرداد_تا ساعت هفت صبح روز جمعه 28 خرداد 1400 اجازه تردد نخواهند داشت.

جمالی با اعلام اینکه محدودیت اصلی در بلوار تفریحی ارم خواهد بود، ادامه داد: فردا 28 خرداد از سمت میدان قائم به بلوار ارم محدودیت تردد اجرا می شود اما در بوستان ارم و شهربازی رنگین کمان تردد جریان خواهد داشت.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان با اشاره به اینکه اگر نیاز باشد در میدان های پژوهش و عباس آباد هم طرح های ترافیکی اجرا می شود، یادآور شد: ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه در روزهای 27، 28 و 29 خرداد به منظور برگزاری انتخابات و همچنین امکان حضور مردم در پای صندوق های رأی در سطح استان اعمال نخواهد شد.

وی با اعلام اینکه 12 هزار نیروی پلیس، امنیت انتخابات را تأمین خواهند کرد، گفت: نیروی انتظامی استان همدان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات 1400 دارد و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های تردد شهر همدان در روز انتخابات

محدودیت های تردد شهر همدان در روز انتخابات