مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-17سياسي

ویژه برنامه های صداوسیمای گلستان در روز انتخابات


مدیرکل صداوسیمای گلستان از پخش دو ویژه برنامه به نام های «اثر انگشت» و «همین امروز» ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 28 خردادماه از صداوسیمای گلستان خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل صداوسیمای گلستان از پخش دو ویژه برنامه به نام های اثر انگشت و همین امروز ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز 28 خردادماه از صداوسیمای گلستان خبرداد.

محمد منتظر حجت در جلسه شورای معاونین صداوسیمای مرکز گلستان، اظهار کرد: رسالت و هدف صداوسیما ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و بسترسازی و تلاش برای انتخاب اصلح است که تأثیر مستقیمی بر آینده کشور دارد.

با تمام توان و امکانات در این روز حاضر هستیم تا بار دیگر حماسه مردم انقلابی را به گوش جهانیان برسانیم.

وی بیان کرد: در این روز بزرگ و سرنوشت ساز حوزه های سیما، صدا، خبر و مجازی پا به پای مردم همیشه در صحنه حاضر هستند و ویژه برنامه هایی را برای این حضور حداکثری تدارک دیده اند.

منتظر حجت افزود: در حوزه سیما، ویژه برنامه اثر انگشت از استودیوی آفاق سیمای گلستان از نخستین ساعات رأی گیری به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های صداوسیمای گلستان در روز انتخابات

ویژه برنامه های صداوسیمای گلستان در روز انتخابات