مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-17سياسي

انتخاب اصلح اقتدار ملی را ارتقا می دهد


انتخاب اصلح در انتخابات موجب افزایش شاخص های اقتصادی و ارتقای اقتدار و عزت ملی و گام نهادن در مسیر پیشرفت و علاج مشکلات کشور می شود.

- سرهنگ امین یادگاری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به ابعاد تأثیر گذاری مشارکت حداکثری، گفت: در بعد داخلی مشارکت حداکثری به معنی مشروعیت نظام (مقبولیت نظام) است، البته این مقبولیت به معنی رضایت از وضعیت موجود نیست و موجب هم بستگی و اتحاد عمومی نیز می شود.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری باعث بالا رفتن ضریب امنیت داخلی می شود و امکان نفوذ دشمن را تا حدودی کاهش می دهد، افزود: مشارکت حداکثری موجب رشد اقتصادی می شود، برای بسیاری از کشورها و سرمایه گذاران، تبعیت مردم از حاکمیت کشوری که قرار است در آن سرمایه گذاری کنند مهم است.

یادگاری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در عرصه خارجی موجب ناامیدی دشمنان و موجب کم شدن توطئه و طمع آنان نسبت به ایجاد شکاف در بین مردم می شود، بیان کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی 88 موجب شد دشمنان از پروژه انقلاب های مخملی و رنگی در ایران به سمت تحریم ها شیفت پیدا کنند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان ادامه داد: هم پیمانان ما در جهان خصوصاً جبهه مقاومت که به ما امید بسته اند وقتی ببینند مردم با مشارکت حداکثری، محکم پشت نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند دلگرم به ادامه راه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اصلح اقتدار ملی را ارتقا می دهد

انتخاب اصلح اقتدار ملی را ارتقا می دهد