مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-17سياسي

راهکار حل مشکلات شرکت در انتخابات است/ حضور مردم دشمن شکن باشد


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راهکار حل مشکلات کشور شرکت در انتخابات و تغییر وضع موجود است گفت: حضور مردم در انتخابات باید دشمن شکن باشد.

- آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان صمن دعوت از حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 اظهار کرد: یکی از مسائل مهم برای انقلاب اسلامی که بسیار کازساز است، مسئله در صحنه بودن مردم و حضور در انتخابات در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است.

 وی بیان کرد: همانطور که مردم در 15 خرداد سال 42 با امام(ره) همراه شده و بعدها انقلاب اسلامی را با وحدت خود پیروز کردند و در دفاع مقدس نیز حماسه آفریدند، طبق ادوار گذشته در انتخابات 1400 نیز حضور دشمن شکنانه خواهند داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: ملت ایران همواره پای کار هستند و این را از خنثی سازی فتنه های بعد از انقلاب می توان متوجه شد که چگونه با اتکا به لطف پروردگار و رهنمودهای مقام معظم رهبری، فتنه ها را پشت سر گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم مشکلات بسیاری در گرانی، تورم، بیکاری و.

دارند اما راه حل آن شرکت نکردن در انتخابات نیست گفت: عدم حضور مردم در انتخابات از اهداف و حربه های دشمنان است که مردم بابصیرت با بی توجهی به این موضوع بار دیگر ایستادگی پای آرمان های انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار حل مشکلات شرکت در انتخابات است/ حضور مردم دشمن شکن باشد

راهکار حل مشکلات شرکت در انتخابات است/ حضور مردم دشمن شکن باشد