مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-17سياسي

انتخابات عامل بی بدیل و تعیین کننده در تحکیم پشتوانه مردمی


در بیانیه ائمه جماعات و جامعه روحانیت اصفهان، به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری 1400 آمده است: انتخابات در ایران به عنوان مظهر مردم سالاری دینی و مظهر اقتدار و عزت اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ائمه جماعات و جامعه روحانیت اصفهان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری 1400، بیانیه ای صادر کرده و ضمن حمایت از آیت الله رییسی، خواستار حضور حداکثری مردم پای صندق های رأی شدند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انتخابات در ایران به عنوان مظهر مردم سالاری دینی و مظهر اقتدار و عزت اسلامی، عامل بی بدیل و تعیین کننده در تحکیم پشتوانه مردمی، خنثی کننده تهدیدات دشمن و تضمین کننده امنیت ملی و عامل افزایش دهنده آبروی بین المللی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

در قسمت دیگری از این بیانیه مطرح شده است: انتخابات 1400 در شرایطی برگزار می شود که از یک سو نشانه های افول قدرت آمریکا به عنوان محور نظام سلطه و دشمن انقلاب اسلامی و از سوی دیگر به دلیل بعضی از سوء مدیریت ها به همراه تحرکات روزافزون جریان تحریف و تخریب گر اعتقاد مردم، به صداقت مسؤولان و کارآمدی نظام دینی، آسیب وارد شده است.

در بخش پایانی این بیانیه گفته شده است: در این شرایط حساس، جامعه روحانیت و ائمه جماعات اصفهان، با توجه به شاخص های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات عامل بی بدیل و تعیین کننده در تحکیم پشتوانه مردمی

انتخابات عامل بی بدیل و تعیین کننده در تحکیم پشتوانه مردمی