مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-17سياسي

آذربایجان شرقی در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات قرار دارد


دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در روز جمعه قرار داریم.

- ، مرتضی محمدزاده با اشاره به تبلیغات پرحجم نامزدهای انتخاباتی در 24 ساعت گذشته افزود: فرصت تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستاها ساعت 24 امشب و نامزدهای ریاست جمهوری نیز ساعت هفت صبح امروز پایان یافت.

وی بیان کرد: ممنوعیت تبلیغات نه فقط در فضای فیزیکی و عینی، بلکه مشمول تمامی فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی مثل ارسال پیامک و سخنرانی های زنده است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم جلوگیری از ازدحام مردم، صندوق های بیشتری برای استقرار در شعبه های اخذ رأی انتخابات 28 خرداد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تمامی عوامل اجرایی انتخابات در تلاش هستند که انتخاباتی سالم، قانونی و شفاف برگزار شود، افزود: تعامل بسیار خوبی بین هیأت اجرایی و هیأت نظارت وجود دارد و امید است این انتخابات نیز با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی و بدون هرگونه مشکلی برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر تبریز به صورت تمام الکترونیک، اظهار داشت: نحوه اخذ رأی الکترونیکی از طریق صدا و سیما، رسانه ها و همچنین غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات قرار دارد

آذربایجان شرقی در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات قرار دارد