مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-17ورزشي

چرا ورزش دانشجویی در بخش قهرمانی موفق عمل نمی کند؟


رییس انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ هیئت ورزش های دانشگاهی استان اردبیل گفت: مقطعی بودن حضور دانشجویان در این مقاطع یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث می شود نتوان روی بخش قهرمانی ورزش دانشجویی سرمایه گذاری کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس انجمن بدنسازی و پاورلیفتینگ هیئت ورزش های دانشگاهی استان اردبیل گفت: مقطعی بودن حضور دانشجویان در این مقاطع یکی از مهم ترین دلایلی است که باعث می شود نتوان روی بخش قهرمانی ورزش دانشجویی سرمایه گذاری کرد.

یونس انعامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: قراردادن وضعیت تدافعی راهبرد توسعه ورزش قهرمانی در دانشگاه ها و حمایت نکردن دانشگاه ها از رشته های ورزشی، نخبه ورزشی و توجه نکردن به زیرساخت های اولیه قهرمانی از دیگر دلایل عدم موفقیت ورزش دانشجویی در بخش قهرمانی است.

وی اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا باعث منحل شدن برنامه ها، مسابقات و تقویم ورزشی دانشجویان و تعطیلی اماکن ورزشی شده است که این مسئله هم باعث ایجاد مشکلات روحی و جسمی دانشجویان حتی در وضعیت تحصیلشان شده است.

رییس انجمن ووشو دانشگاه پیام نور استان اردبیل اضافه کرد: مهم ترین چالش ها و موانع دانشجویان برای اجرای فعالیت های بدنی در زمان اوقات فراغت، نبود سرویس رفت وآمد، یکنواختی فعالیت های فوق برنامه ورزشی و احساس خستگی زیاد برای دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ورزش دانشجویی در بخش قهرمانی موفق عمل نمی کند؟

چرا ورزش دانشجویی در بخش قهرمانی موفق عمل نمی کند؟