مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-17سياسي

انتخابات فرصتی برای ناامید کردن دشمنان


فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه انتخابات فرصت بزرگی برای حضور پرشور مردم و ناامید کردن دشمنان است، گفت: پلیس لرستان با آمادگی کامل همچون سال های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه انتخابات فرصت بزرگی برای حضور پرشور مردم و ناامید کردن دشمنان است، گفت: پلیس لرستان با آمادگی کامل همچون سال های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود.

سردار یحیی الهی در جمع مسئولان و کارکنان انتظامی لرستان با اشاره به اینکه وظیفه مهم پلیس نظم بخشی و حفظ آرامش شهروندان است، اظهار کرد: امنیت از نعمت های بزرگی است که بر عهده پلیس گذاشته شده و خدا را شاکریم که در این مقوله مهم موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال فرصت بزرگی است برای حضور پرشور مردم و نا امید کردن دشمنان، تصریح کرد: پلیس با آمادگی کامل همچون سال های گذشته حافظ امنیت انتخابات پیش رو خواهد بود و بستر مناسب برای حضور پرشور و باشکوه مردم در حوزه امنیت را فراهم خواهد کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه پلیس مقتدر با رأفت مهربانی و هوشمند در خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و بر انجام این مأموریت افتخار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات فرصتی برای ناامید کردن دشمنان

انتخابات فرصتی برای ناامید کردن دشمنان