مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-17سياسي

آمادگی اماکن مذهبی مازندران برای استقرار صندوق های اخذ رای


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه انتخاب اصلح موجب رفع مشکلات کشور خواهد شد، گفت: اماکن متبرکه مازندران در انتخابات 28 خرداد امسال میزبان صندوق های اخذ رای است و تمامی شرایط برای عوامل انتخابات فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات 1400، اظهار کرد: مشارکت همه آحاد ملت بزرگ ایران در انتخابات موجب اقتدار نظام می شود.

وی افزود:  ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه های مهم و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیاری حضور برجسته و پرشوری داشتند و در نوع خود حماسه ای رقم زدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اهمیت این دوره از انتخابات بر هیچ کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: مهم ترین موضوع، انتخاب اصلح است که تحقق این مهم موجب رفع مسائل و مشکلات کشور خواهد شد.

حیدری یادآور شد: مشارکت حداکثری و باشکوه ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رای در پی تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار مهم است.

وی با اعلام اینکه 28 خرداد صحنه آزمون انتخابات است، اضافه کرد: باتوجه به اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی همه باید حضور پیدا کنیم و همچنین دیگران را تشویق حضور حداکثری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اماکن مذهبی مازندران برای استقرار صندوق های اخذ رای

آمادگی اماکن مذهبی مازندران برای استقرار صندوق های اخذ رای