مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-17سياسي

قهر با صندوق رأی یک فرصت سوزی است/مشارکت زمینه ساز امنیت ملی


مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مشارکت زمینه ساز امنیت ملی است، گفت: قهر با صندوق رأی در حقیقت یک فرصت سوزی است.

- اظهارکرد: مردم ما قبل از انقلاب هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خودشان نداشتند و انتخابات هدیه و فرصتی است که این انقلاب در اختیار ما قرار داده است مدیر حوزه های علمیه خراسان جنوبی بیان کرد: باید قدر این فرصت را بدانیم و با هر علاقه و سلیقه ای که داریم در انتخابات شرکت کنیم.

خسروی ادامه داد: برخی با فریب می خواهند حق مشارکت سیاسی و اجتماعی و شرکت در انتخابات را از مردم ما بگیرند.

وی گفت: قدرت مردمی پشتوانه اصلی کشور است و دشمن به خوبی این موضوع را می داند لذا به دنبال این است که با ترویج عدم شرکت در انتخابات این پشتوانه مردمی نظام را از بین ببرد و بعد از آن به راحتی مقاصد شوم خود را عملی کند.

مدیرحوزه های علمیه خراسان جنوبی اظهارکرد: اما مردم ما آگاه تر و بصیرتر از این هستند که گول تبلیغات دروغین دشمن را بخورند و قطعاً به این شایعات توجه نخواهند کرد و با حضور پرشور در انتخابات دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

خسروی ادامه داد: انتخابات ایران در بعد بین المللی از دو جهت مورد توجه است چرا که از طرفی دشمنان قسم خورده این نظام از استکبار جهانی و منافقین و دست نشانده های منطقه ای و مزدوران داخلی آنها چشم طمع بسته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با صندوق رأی یک فرصت سوزی است/مشارکت زمینه ساز امنیت ملی

قهر با صندوق رأی یک فرصت سوزی است/مشارکت زمینه ساز امنیت ملی