مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-17سياسي

اراک ایده آل اراکی ها چه شکلی است؟


چیزیز به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا نمانده و قرار است شهرها و روستاها برای 4 سال به شوراهای جدید سپرده شوند، تا بر اساس وعده هایی که می دهند شهری ایده آل و به معنای واقعی یک کلانشهر را برای مردم شان به ارمغان بیاورند.

- ایسنا/مرکزی چیزیز به برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا نمانده و قرار است شهرها و روستاها برای 4 سال به شوراهای جدید سپرده شوند، تا بر اساس وعده هایی که می دهند شهری ایده آل و به معنای واقعی یک کلانشهر را برای مردم شان به ارمغان بیاورند.

پنجمین دوره شورای شهر اراک، به پایان راه خود نزدیک شده است و در آستانه برگزاری انتخابات برای تعیین شورای ششم، بازار تبلیغات داغ است، حتی امروز، پنجشنبه 27 خرداد که تبلیغ ممنوع است می توان تلاش های تبلیغاتی را در فضای مجازی و غیرمجازی دید، در این میان انتظارات زیادی از اعضای شورای شهر و شهرداری دارند که برخی در حیطه وظایف شورا هست و برخی هم خیر! اینکه مردم چقدر از حیطه اختیارات و وظایف شوراها آگاه هستند، سوال مهمی است و سوال جالب این است که بدانیم اصلا شهر ایده آل آنها چه شکلی است، یا اگر آنها کاندیدای انتخابات شورای شهر بودند چه وعده ای به همشهریان شان می دادند! آنچه می خوانید، بخشی از دغدغه ها و خواسته های مردم اراک از شورای شهر ششم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراک ایده آل اراکی ها چه شکلی است؟

اراک ایده آل اراکی ها چه شکلی است؟