مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-17پزشكي

مورد فوتی ناشی از واکسن کرونا در زنجان گزارش نشده


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون مورد فوتی و عوارض جدی و نگران کننده به دنبال تزریق واکسن کرونا در این استان گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر پرویز قزلباش شامگاه چهارشنبه در نشست خبری آنلاین با خبرنگاران استان افزود: در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و این استان، سامانه ای تعریف شده است که عوارض واکسن از درجه مختلف خفیف تا شدید و تمامی مشخصات دریافت کنندگان واکسن در آن ثبت می شود.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون عوارض جدی ناشی از تزریق واکسن کرونا و یا فوتی بلافاصله بعد از تزریق، گزارش نشده است تصریح کرد: در این خصوص کمیته استانی و کشوری وجود دارد، و وضعیت فردی که فوت کرده در این کمیته توسط محققین و دانشمندان مربوطه بررسی می شود و در صورت تشخیص فوت بخاطر تزریق واکسن، مورد مربوطه به مراجع رسمی اطلاع رسانی و در صورت اثبات به کارخانه سازنده واکسن هم اعلام می شود.

این مسوول درخصوص واردات جدید واکسن کرونا و نحوه واکسیناسیون ادامه داد: محموله جدیدی از واکسن وارد استان شده است و براساس نوبت دهی از هفته بعد تزریق انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت تزریق دوز دوم واکسن نیز اظهار داشت: تزریق دوز دوم واکسن ها براساس دستورالعمل وزارتی، به همان طریق که دوز اول را دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورد فوتی ناشی از واکسن کرونا در زنجان گزارش نشده

مورد فوتی ناشی از واکسن کرونا در زنجان گزارش نشده